6 Mart 2009 Cuma

bahar kontrolu

Bahçemdeki arıların kontrol görüntüleri
Yağmur birkaç saat önce kesildi,güzel güneş çıktı.
Azda olsa polen geliyor.
Kovanın önceden çok miktarda polen stoğu vardı.
Bu kovanın anası kafkas kırması
ilave kabarmış ve temel petek verdim.
Kovanda kapalı yavru çok çıkacaklara iş olsun petek kabartsınlar

bu kovanda yavru çok,
ancak erkek arıda çok ,
bu mevsimde normal mi acaba?
Ana çok yavru yaptı ocak ayında korkmuştum ancak yavruları soğuklarda sökmediler.
BAHÇEMİN ÇEVRESİNDEN GÖRÜNTÜLER
Bu ballı babalardan kovana bal doldurdular
ballı babalar bir aydan beri bu durumda
hava iyi oldukça çok telaşlı çalışıyorlar
Erik ağaçları çiçek açmaya başladı

2 yorum:

  1. Şevket bey merhaba,
    Çalışmalarınızda başarılar diliyorum ayrıca bal sezonunda arınız ve balınız bol olsun.
    Yaptığınız araştırmaları okudum çok güzel anlatmışsınız sizi tebrik ediyorum.
    İçimizdeki Vatan sevgisi ve güzelliklerin hepsi ülkemizde buluşması dileklerimle,
    selamlar saygılar.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim Mehmet bey saygılarımla

    YanıtlaSil